wilmafashion

Alla inlägg under november 2013

Av andersson - 30 november 2013 17:39

Lördagsmys<3
Och sen fyller elin år idag läs hennes blogg vetja Agirlsblogg.bloggplatsen.se

Av andersson - 27 november 2013 20:11

Slöjd idag gjorde klart mitt hjärta som de står barnen i min familj på <3
Och nu har jag börjat med en julstjärna av trä ....
Och sen så va jag med Elsa och Nora och red hos Elsa
De va himla kul!!!!

Imorrn chill och nu kik , snapchat


Vi hörs<3

Av andersson - 27 november 2013 07:17

Ja allting är juh inte lätt men jag lever med det för va fan vore livet utan haters?!!!!

Men idag är de onsdag och jag kanske ska va hos Elsa och rida på Sara och så!!

Men annars är jag la med någon annan;);););)

Av andersson - 25 november 2013 20:31

Bion va grym i lördags den påminde mig om min kompis
Men jaja i söndags så va jag med Alexandra vi bakade chokladpudding och hade fotbad och mobilerna
Idag var de måndag och vi fick tillbaka religionsprovet jag fick E- Inte så bra men jag hatar religion
Men imorrn så är de studiedag och då ska jag hjälpa mamma med lite julpynt och kör vid fyra


Nu så sitter jag och tittar på tonårsbossen

Kommentera gärna min blogg


Bio

Av andersson - 23 november 2013 22:14

Idag är de lördag och de står att jag skulle åå bio idag och det va jag den hette mig äger ingen den va skit bra

I andra salen var de hunger Games och då mötte jag thelma och Malin utanför så vi snacka lite sen åkte vi hem och tog de lungt så ja nu sitter jag och tittar på tv

Vi ses också

Av andersson - 22 november 2013 07:11

Ja idag har hela veckan gått himla fort men jaja ska berätta lite om helgen och så

På lördag ska jag på bio med mamma,pappa,syrran,hennes pv
Den heter typ mig äger ingen 11 års gräns
Haha söndag lite chill kanske kompis och sånt
Idag har vi gympa och bild i skolan och jag och två kompisar ska ha hand om gympan idag
Vi ska köra tempoboll
De är att man delar upp klassen i två lag och sen så kastar man ut en fotboll och säger tre då är de tre från varje lag som spelar sen finns de basket innebandy fotboll handboll


Aja men de va lite bloggning

Vi hörs

Av andersson - 21 november 2013 14:44

Älskar dig syster
Jag klarar mig inte utan dig vi har levt ihop hela våra liv
De är du och jag mot världen ut
Utan dig är jag ingen du har hjälpt mig till att bli den jag är idag du har hjälpt mig i alla tillfällen
Du är helt enkelt bäst alla kan beskriva dig men inte jag du har allt.


Länna aldrig mig för då kommer jag aldrig va den jag är idag

[Bild]

Av andersson - 20 november 2013 07:06

Jaha
Onsdag igen och jag måste upd. Lite
Idag är de slöjd och sen ska jag till Alexandra efter de
De kommer bli jättekul
Inte så mycket till bloggning
Men jag ska gå/cykla om 2 min so
Vi hörs!!!!

Presentation


Jag heter wilma och skriver om min vardag och mer.....:) läs gärna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards